Öltözz melegen, kényelmesen. Koszolható ruhával, cipővel készülj a játékra.

Keress KÉK jelzésű kulcsot, melyen egy emelet, és egy ládaszámot fogsz találni. Keresd meg a számmal jelölt fegyverládát. Gyűjtsd be a “fegyvert”.

  • AK-47 (plusz tár található)
  • Félautomata pisztoly (plusz tár nem található)
  • Shotgun (minden lövés után felhúzandó, plusz lőszer nem található hozzá, lövésenként 3 sörét)

Abban az esetben, ha a szereplők megtalálnak, és oly mértékben sarokba szorulsz, hogy sem elmenekülni, sem tüzet nyitni nincs lehetőséged, azaz a szereplő “elkap”, elveszítesz egyet a szimatszatyrodon lévő életcsíkok közül. Minden játékos két élettel indul. Ha egy játékos mindkettőt elveszti, “meghal”, számára a játék véget ért.
A játékosnak egy életcsíkért cserébe egyszer lehetősége van szünetet tartani “PAUSE”, megszakítani a játékot. Ehhez fáradjon a földszintre, mely nem aktív játéktér, és használja az erre biztosított telefont.


ÉLETJELZŐ:
Életcsíkot abban az esetben veszíthetsz, ha egy szereplő rád talált, “megtámadott”, nincs lőszered/fegyvered amivel védekezz, és annyira sarokba szorulsz vagy leblokkolsz, hogy se kitérni, se elmenekülni nem tudsz, és a szereplő karnyújtásnyi távolságba meg tud közelíteni. Ilyenkor felszólításra köteles vagy átadni neki egy életjelződet.
Ezen kívül komolyabb szabálysértés esetén veszíthetsz el életjelzőt, ha átadására egy játékmester felszólít. Ilyen esetben életed elvesztése egyben bírói utolsó figyelmeztetésnek számít.
Ha mind a 2 db életjelződet elveszíted, akkor meghaltál, azaz kiestél a játékból.

Az épület ódon falai, illetve számzáras lakatok őrzik az ellenszerdózisokat. A számzáras lakatok kinyitásához érdemes alaposan körülnézned az épületben, nyomok után kutatva.

Az airsoft levegősűrítő mechanikus technikát használva 0,2 grammos BB (műanyag) lövedékeket lő ki. A projectben használt élethű replikák 200-350 Fps sebességű teljesítményre képesek. A fegyverreplikákat a projectben a játékosok nem egymás ellen használják! A kötelező védőfelszerelést használva az esetleges véletlen találat pillanatnyi csípésen kívül semmilyen kárt nem okoz.

A játék során a “Lootlista” alapján összegyűjtött tárgyakért pontokat gyűjthetsz. Ezeket a játék végén beválthatod pl. Evil Hospital Project ajándéktárgyaira, kedvezménykuponokra, vagy a következő játékod kezdőfelszerelését is kiegészítheted (pl. “AK-47 tárral”).
A csapatok pontszámait minden hónap elején összesítjük, és a legeredményesebbet ajándékkal jutalmazzuk.

Minden egységnek biztosítunk SOS telefont, amelyen elérheti a játékvezetőt. Ha nem érzed jól magad, ő segít kilépni a játékból.
Ha idő előtt szeretnéd befejezni a játékot, használd az egység általunk biztosított SOS telefonját, hogy felhívd a játékmestert, és kollégánk a segítségedre siet, majd kikísér. Ha tudsz, fáradj a földszintre.


A játék célja kizárólag a szórakoztatás, nem a szándékos ijesztgetés.

Az esetleges szabálysértések bejelentésére is használhatod a segélyhívó telefont.

06 20 938 4123 Evilhospitalproject@gmail.com