A játék 5000 nm-en, 4 különböző színtéren zajlik:

Földszint, Pince 1, Pince 2, Udvar

JÁTÉKRA A TELJES JÁTÉKIDŐ FELHASZNÁLHATÓ! Nem célja a játéknak a gyorsaság. Nem fontos, hogy minél előbb elhagyd az épületet! 
A JÁTÉKOSOK “túlélni” akaró sorstársak. NEM EGYMÁS ELLENFELEI. A FEGYVERREPLIKÁKKAL NEM KELL ÉS NEM IS SZABAD EGYMÁSRA LŐNIÜK. Kizárólag a stábtagokra szabad szükség esetén “tüzet nyitni”. A SZEREPLŐK nem használnak lőfegyvereket, NEM TÜZELNEK A JÁTÉKOSOKRA.
A ‘80-as években bezárt, elhagyatott kórházépület látogatása népszerű lett a fiatalok körében. Feledésbe merültek a kórház múltjának sötét titkai, és a fiatalok nem is sejtik, hogy a megszaporodott eltűnések a kerületben kapcsolatban állhatnak ezzel az ódon, kihaltnak hitt épülettel. Te és a barátaid egy izgalmat kereső társaságként tévedtek be ebbe a régi kórházba. Sietve távoznátok, de az épületet borító furcsa, idegen anyagok és gázok miatt eszméleteteket vesztitek. Egy lakattal lezárt szobában tértek magatokhoz. Szerencsére még egyben… Hamar rájöttök, hogy mekkora hiba is volt ide bemerészkedni… 

Ki kell jutnotok! De mit sem ér a szabadság, ha a fertőzés miatt már csak pár órátok maradt hátra… Szerencsére a várótermekben találhattok gázmaszkot (airsoft maszkot), ezek nélkül esélyetek sem lenne a kijutásra. Muszáj vakcinát találnotok, mert biztos, hogy csak az ismerheti az ellenszert, aki ezt a borzalmat létrehozta. 

A csapatok 2-3 fős egységekre vannak osztva. Ezek az egységek külön szobából indulnak.
Az egységek összeállása, közös munkája opcionális. A biztonsági, etikai és játékszabályok betartásának tekintetében az egységek tagjai, egységen belül kollektív felelősséget vállalnak egymásért.
A játékmester hívásait kötelesek az általuk biztosított mobiltelefonon fogadni. 
Ha “fegyvert” szeretnél, fegyverládakulcsot, azaz KÉK KULCSOT keress! Ezekkel a megszámozott fegyverládákat tudod kinyitni. A ládákat a pincékben („P1”, „P2”) találod.
A kifogyott AK-47 ÜRES LŐSZERTÁRAKAT őrizd meg! Pontot érnek! A többi fegyvertípushoz (pisztolyok, shotgunok) csak a fegyverben található lőszer áll rendelkezésedre! Cseretárakat nem találsz hozzájuk. Ha kifogynak, fegyvert kell cserélned.
Ha nincs lőszered, csak a rejtőzködés marad.
A lecserélendő fegyvert mindig abba a ládába helyezd el, ahonnan az újat felveszed!
 

Vigyázz, “meghalhatsz” a játékban!

Mindaddig próbálj rejtőzködni amíg csak tudsz! Kerüld a téged kereső lakókat, bujkálj! A fegyvered csak végső esetben használd ellenük! Visszavonulásra késztetheted őket, ha tüzelsz, de vigyázz! Szívósak…  Ha túl közel engeded őket, “megölnek” (elveszik egy életjelződ). Abban az esetben, ha a szereplők megtalálnak, és oly mértékben sarokba szorulsz, hogy sem elmenekülni, sem tüzet nyitni nincs lehetőséged és a szereplő “elkap”, elveszítesz egy életet. Az életjelző átadásának megtagadása, a játékból való azonnali kizárást vonja maga után. Minden játékos két élettel indul. Ha egy játékos mindkettőt elveszti, “meghal”, számára a játék véget ért.

Az egység sikeréhez legalább egy játékosnak túl kell élnie, és teljesítenie kell a kötelező feladatokat a megadott játékidőn belül. Azok a játékosok akik a játék végén nem rendelkeznek ellenszerrel, nem élték túl a játékot. 

A piros kulcsok a kijárati, FEHÉR KULCSOT rejtő ajtót nyitják.  Találj egy piros kulcsot, majd a hozzá tartozó ajtót, és gyűjtsd be az egységed számára elengedhetetlen FEHÉR KULCSOT (ezt nem kell használnod csak megszerezned)!     

FONTOS: AZ EGYSÉGED KIZÁRÓLAG 1 DB PIROS ÉS FEHÉR KULCSOT GYŰJTHET BE!
TILOS A TÖBBI EGYSÉG PIROS ÉS FEHÉR KULCSAIT BEGYŰJTENI!
  

Találjatok játékosok számával megegyező számú ELLENSZERT a túléléshez. Ezeket a számzáras lakatok, a csípőfogóval  nyitható, gyorskötözővel lezárt szekrények/ládák rejtik.

A siker érdekében érdemes kinyomozni a számzáras lakatok kódjait. Ebben segítségedre lehetnek a kihelyezett UV lámpák és a fellelhető mágneskazetták hanganyagai. Utóbbiakat a „Földszinten” található irodában tudod lehallgatni. Ha éber vagy, egyéb nyomokra is bukkanhatsz.  

Pontokat érő, esetleg funkcionális tárgyak felkutatása, begyűjtése is feladatotok. A pontot érő funkcionális tárgyakat (KÉK és PIROS KULCSOK, Ak-47 tárak, Kazetták, UV lámpa, Csípőfogó) köteles vagy megőrizni és magadnál tartani a játék végéig. 

A pontok feljegyzése játék végén, játékvezető segítségével zajlik. Csak a túlélő játékosok pontjai kerülnek felírásra. Az egység túlélői elszámolhatják a „halott” azaz kiesett társaik által gyűjtött pontokat is.

 A legalább egy túlélővel rendelkező csapatok között minden hónapban, a megszerzett pontok alapján rangsort állítunk. A győztes csapatot jutalomban részesítjük.

-Airsoft maszk “Gázálarc”(Az esetleges véletlen lövések, visszapattanó lövedékek miatt szükséges és kötelező. Saját hozható) 
-Overall (Opcionális. Saját, kényelmes, koszolható ruha hozható) 
-Fejvédő sisak (Kötelező! Munkavédelmi sisak vagy valódi orosz/magyar katonai sisak választható) 
-Szimatszatyor/ oldaltáska (kötelező)
-Kesztyű (Opcionális; Saját hozható) 
-Egységszámmal ellátott láthatósági mellény (Kötelező!)
-Elemlámpa ( Nehézségi szintenként változó mennyiség)      
-Telefon (egységenként 1) 
-Szabályzat/ Loot lista 

A játék folyamán egyszer, ha szükséged van rá, egy életjelzőért cserébe van lehetőséged szünetet kérni és elhagyni a játékteret. 

Ehhez  hívd fel a játékmestert és kövesd az utasításait! Csak  ott és akkor veheted le a védőfelszerelésed ahol és amikor a játékmester engedélyezi. A szüneted időtartama korlátlan, de a játékidőd rovására megy.    

06 20 938 4123 Evilhospitalproject@gmail.com